Tuesday, February 22, 2011

Tänane ja Eilne :)

Eile oli siis koolis 6 tundi.. pulli sai naq alati saab :) Trenni meil polnud.. vaba päev. Täna teisipv 22:02 oli, siis huvitavam.. sain hakkama ka lollaka asjaga, seletan pärast :P .Trenni sai ka täna tehtud siis tegime kiirendusi ja teatekaid, pidin tegema 2 kiirendust millest sündis kogematta 7 tükki :D. Hetkel istun siin läppari all ja igavlen liccalt... tulge rääkige pliiz messis ma mudu igavusse kärvangi :D.....Tegelt ei taha teistele eriti kooli juhtunust rääkida, kui osad juba teavad seega võin jutustada küll... niikuinii mul pole hetkel midagi erilisemat siia lisada :).. Okei koolis juhtus selline värk, et .. no juhtus liccalt, et üks klassiõde ostis šoksi ja ma justnimelt läksin lolliks nagu sitaks tahtsin šoksi ja ütlesin:" Ou pliiz anna šoksi" no klassiõed meil nii Bitchid ja kohe ütles, et .. Pülvita ja küsi uuesti... saate aru mul oli ülisuur šoksi isu ja lollakas tegingi seda.... Natukese ,aja pärast tuleb klassivend Tõnis Heinaru trepist üles sama šokolaad käes ja :" Jou Henri šokolaadi tahad" ma nagu "mida vittu... türa ma pidin ühe tüki saamiseks põlvitama u kuskil 20 õpilase ees"  Tääitsa feil onjuu?  :D

No comments:

Post a Comment