Monday, April 11, 2011

Nonii lapsed ja kallid kaasmaalased... võtsin ka mahti, et teile kirjutada midagi siia.. varem polnud midagi kirjutada ja kosgusin ennast oma 2-3 nädalat ja nüüd lasen, siis välja, kui keegi üldse veel viitsib minu jutte lugeda, sest põdrad kirjutada eriti ei oska... nii, et ärge pärast kaevake.. Nii... alustaksin, siis hooaja lõpust ja ütlen, et sittakanti ebaõnne onmul ikka..no 1 võistlus polnud vormi sisse söönud ja Holstre-Polliks olin timmis tommis ning tulin kenasti esiviite te ei kujuta ette kui suur konkurents meil seal 1-7 kohtadel on
.. Haanjas võeti mu suusad ära ja pidin Roosi omadega olema mille määrdeala oli oopis teine... ning ta tuli tänu mu suuskadele esiviite ja mind jäeti taha üheksandaks. Siis suusakross ei ole lihtsalt minu ala... Albust ärme räägi.. no mõni veel ei tea, aga nohh.. hüpati rajale ette.... SEDA VIIMASEL etappil ja keeras mu viimase võimaluse esi 7 kokkuvõtes tulla täiesti perse... okei lähme rõõmsamale nüüd üle.. Elust tunnen veel rõõmu ja ei kahetsegi, et üldse siia ilma sattusin.. kellel seda sitahunnikt.. ptüi põtra vaja on?..  igatahes.. tuleme nüüd kooli peale üle. Täna oli, siis esimene kehka tund see aasta väljas ja kohe tegime 60 m jooksu... millega ma totaalselt rahule ei jäänud.. jalad olid igalt poolt valusad ja täname Madist.. ehk järgminekord tasub jalkat mängima minnes kaitsmed jalga panna.. kand oli ka täna valus, sest need kes seda loevad, kui keegi üldse loeb.. ja kes loeab ja pole jalgpallur olnud, siis ta ei kujuta ette milline piin on minnna 60m jooksma millel on siis kõrgemad nagad all ja nohh.. lonkasin siis kodupoole... ja ajasin asja hullemaks, et bussi peale jooksin.. ma ei tea enam mida ette võtta.. no vaatame millal ma siis uuesti võtan mahti seda täita.. aga Tsaukii siis........

No comments:

Post a Comment